چگونه زگیل ناحیه تناسلی به شما
نوشته شده توسط : Amy

How do you get genital warts
چگونه زگیل تناسلی می کنید؟ شما ممکن است تعجب زمانی که دکتر شما می گوید برجستگی در ناحیه تناسلی، زگیل تناسلی، یک بیماری منتقله از راه جنسی است. "چگونه می توانم این بیماری؟" شما پزشک یا خودتان را بپرسید. این مقاله بر چگونگی زگیل genitall پخش
HPV (ویروس پاپیلومای انسانی) - زگیل تناسلی توسط ویروس مشترک ایجاد می شود. مانند بسیاری از بیماری های مقاربتی (STD ها)، زگیل های تناسلی اغلب علائم و نشانه های که دیده می شود می تواند و یا احساس ندارد. اکثر بیماران مبتلا به عفونت با HPV هیچ نشانه ای آشکار است. اگر شما آلوده شده است اما هیچ نشانه ای ندارند، شما هنوز هم می تواند به شریک جنسی خود را گسترش زگیل تناسلی HPV و.
زگیل تناسلی بسیار مسری هستند. رایج ترین روش برای دریافت HPV است با داشتن رابطه جنسی با کسی است که HPV است. زگیل ممکن است در دهان ظاهر می شود اگر شما سکس دهانی. حدود دو سوم از افرادی که تماس جنسی با یک شریک با زگیل ناحیه تناسلی آنها را توسعه، معمولا در عرض سه ماه پس از تماس است.
با این حال، زگیل تناسلی همیشه از طریق رابطه جنسی نافذ پخش شده است. شما ممکن است عفونت HPV با لمس کردن کالا که با HPV به عنوان لباس زیر، حوله، وان حمام، و غیره هستند را دریافت کنید.
در برخی موارد، زگیل تناسلی ممکن است به سایر نقاط بدن از طریق دست منتقل می شود. برای مثال، شما صورت لمس با دست پس از ناحیه تناسلی را لمس کنید. در این، زگیل صورت ممکن است ظاهر می شود. بنابراین، راهی برای این بیماری وجود دارد.
تنها راه برای مطمئن شوید که شما زگیل تناسلی می کنید این است که برای جلوگیری از داشتن رابطه جنسی در تمام، یا به داشتن رابطه جنسی با کسی که HPV ندارد و تنها با داشتن رابطه جنسی با شما. که شده است، شما را در ارتباط متقابل تک همسری است.
چه باید بکنید اگر شما زگیل تناسلی؟ به عنوان یک ماده از حقایق، زگیل تناسلی قابل درمان با درمان مناسب می باشد.

http://www.genitalwartstop.com/genital-warts-treatment/420.html





:: برچسب‌ها: genital warts treatment ,
:: بازدید از این مطلب : 1296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: